پنجشنبه, 5 اسفند 1395


تماس با ما

تبریز ـ بلوار ۲۹ بهمن ـ شرکت آب منطقه اى آذربایجان شرقى

کد پستی: ۵۱۵۶۹۱۷۷۳۷

تلفن شرکت: ۱۹ - ۳۳۳۸۲۱۱۱ - ۰۴۱
تلفن روابط عمومى:  ۳۳۳۸۲۲۳۷ -
 ۳۳۳۰۱۱۸۵ - ۰۴۱

تلفن گویا: ۳۳۳۸۲۰۰۰ - ۰۴۱

فاکس: ۳۳۳۰۸۴۱۲ - ۰۴۱

سامانه پیام کوتاه روابط عمومی: ۳۰۰۰۱۲۲۲۲۲

سامانه پیام کوتاه دفتر حراست: ۳۰۰۰۲۹۰۰

پست الکترونیک: pubrel@azarwater.ir

آمار بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین :9
بیشترین بازدید همزمان:58
بازدید امروز :651
بازدید دیروز :1122
کل بازدید :299490
میانگین بازدید :399
آخرین به روزرسانی:1395/12/04 14:49:11

 

تشکیل دفتر بهبود مدیریت
دفتر بهبود مدیریت سازمان آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای اولین بار در چارت تشکیلاتی سال1377 بعنوان یکی از دفاتر سه گانه معاونت برنامه ریزی و بهبود مدیریت  شد.
خلاصه اقدامات و فعالیت ها در طراحی و استقرار سیستم های مدیریتی
1- مستند سازی فعالیت های شرکت در قالب 282روش اجرایی و تصویب و ابلاغ آنها از سال 80
2-  اخذ گواهینامه ISO 9001 در سال 1382 از شرکت TUV MANAGEMENT آلمان (ممیزی توسط ممیزان کشور آلمان )
 اخذ گواهی ISO 9001: 2000  از TUV Management برای کلیه واحد های شهرستانی در سال 1384 و تمدید آن بطور سالانه تا کنون
 اخذ گواهی ISO 9001: 2000  برای کارخانه لوله سازی آذرشهر 1384
 اخذ گواهی  ISO 9001 : 2008 برای خط آبرسانی از زرینه رود به  تبریز در سال 1388
 اخذ گواهی   ISO 9001: 2008برای هر یک از سدهای علویان ، نهند و ستارخان در سال 1388
3- استقرار سیستم مدیریت یکپارچه IMS برای ستاد و شهرستانها و سدها شامل ISO 9001 OHSAS 18001 ISO 14001   و اخذ گواهینامه های مربوطه در سال 1390
4- مکانیزه نمودن سیستم مدیریت ریسک ایمنی و زیست محیطی فعالیت های شرکت
5- استقرار سیستم مدیریت مشارکتی ( نظام پیشنهاد ها و گروهای کیفی QCC)
6- استقرار نظام ارزیابی عملکرد واحدهای شهرستانی
7- استقرار سیستم سنجش رضایت کارکنان و مکانیزه نمودن آن
8- استقرار سیستم ارزیابی 360 درجه رهبران شرکت
9- استقرار سیستم رسیدگی به شکایات و سنجش رضایت مشتریان
10- استقرار سیستم مدیریت سبز ( صرفه جویی خردمندانه)
11 - استقرار نظام برنامه ریزی در شرکت
12- استقرار سیستم جامع کنترل پروژه
13- استقرار سیستم خود ارزیابی  تا قبل از سال 1388  بر اساس مدل وزارت نیرو و از سال 1388 بر اساس مدل EFQM انجام شده است 
14- بازنگری و استقرار سیستم مدیریت استراتژیک بر اساس مدل BSC
15- استقرار سیستم کنترل پروژه بر اساس استاندارد PMBOK
16- بازنگری ساختار و استقرار مدیریت بحران در شرکت
17- استقرار سیستم توزیع مکانیزه مستندات
18- استقرار سیستم مدیریت فرآیندها
19- استقرار سیستم ارزیابی پیمانکاران، مشاورین و تامین کنندگان اقلام و خدمات
20- استقرار سیستم مکانیزه ارزشیابی عملکرد کارکنان
21 – استقرار میز خدمت
22- مهندسی ارزش
23- استقرار مدیریت دانش
24- استقرار سیستم تکریم ارباب رجوع و تهیه نظام نامه
 


برخی از موفقیتها، جوایز و تقدیرنامههای شرکت در سالهای اخیر
 شرکت آب منطقه ای در طی سالهای اخیر به پشتوانه مدیران و کارکنان پرتلاش موفق به کسب بیش از 70 مورد افتخارات با ارزش در سطح کشور و استان شده است که اهم آنها عبارتند از :
 کسب رتبه برتر در ارزیابی جایزه کیفیت صنعت آب و برق وزارت نیرو در سال1389
 کسب رتبه اول  ارزیابی عملکرد سال 1389 شرکت مدیریت منابع آب ایران در بین  شرکتهای آب منطقه ای
 کسب رتبه عالی در ارزیابی جشنواره شهید رجایی در سالهای 1388 و 1389 و 1390،1391 و 1393
 کسب رتبه اول شاخص های اختصاصی در ارزیابی جشنواره شهید رجایی در سال 1390و1393
 کسب گواهی تعهد به تعالی سازمانی از جایزه ملی بهره وری در سال 1388
 کسب جایزه تقدیر نامه دو ستاره جایزه ملی بهره وری در سال 1390
 کسب تقدیرنامه سه ستاره در چهارمین جشنواره کشوری نظام پیشنهادها
 استقرار سیستم مدیریت مدیریت یکپارچه IMS  و اخذ گواهینامه های ISO14001-ISO9001—OHSAS18001
 کسب رتبه اول استانی و رتبه دوم در سطح کلیه شرکت های تابعه وزارت نیرو در ارزیابی نظام پیشنهادها در سال 1390
 کسب رتبه سوم در ارزیابی  شرکت مدیریت منابع آب  ایران  و تقدیر در همایش مدیران ارشد وزارت نیرو در 1391
 کسب رتبه سوم در ارزیابی  شرکت مدیریت منابع آب  ایران  و تقدیر در همایش مدیران ارشد وزارت نیرو در 1392
 رتبه دوم کشوری درطرحهای عمرانی سال 1388 و 1389 و رتبه اول استانی
 رتبه برتر جذب اعتبارات سال 1388 و 1389
 کسب عنوان  برتر روابط عمومی در بخش پژوهش و نظر سنجی و تبلیغات و انتشارات1390
 کسب لوح تقدیر در خصوص بررسی مشکلات و برنامه ریزی سد ها و شبکه های پایاب استان در راستای مدیریت جامع توسعه منابع آب استان 1390
 کسب لوح تقدیر در خصوص مشارکت در جلسات و تصمیم گیری های کار گروه مدیریت پسماند استان1390
  کسب رتبه اول استقرار و اجرای نظام پیشنهادها در بین دستگاهای استان در سال 1391
 کسب رتبه سوم در ارزیابی  شرکت مدیریت منابع آب  ایران  و تقدیر در همایش مدیران ارشد وزارت نیرو در 1391
 کسب رتبه برتر در زمینه مدیریت محیط زیست و کیفیت منابع آب1388
 کسب رتبه برترواحد آمار و اطلاعات در بین شرکتهای آب منطقه ای 1389
 کسب لوح تقدیر در خصوص خلاقیت ، نو آوری و همکاری و تعامل با حراست  از طرف مشاور وزیر و مدیر کل دفتر مرکزی حراست 1389
  کسب عنوان شفاف سازی صورتهای مالی و اخذ گزارش بدون بند محدویت حسابرسی برای سومین سال متوالی 1389
 احراز رتبه اول و کسب تقدیر نامه های مختلف دفتر حفاظت و مهندسی رودخانه و سواحل از مراجع ذیربط 1387
 کسب رتبه برتر دفتر امور زنان و خانواده در بین شرکتهای آب منطقه ای در سال 1390
 - کسب رتبه برتر درزمینه توسعه ورزش همگانی درسطح شرکت (مقام قهرمانی)در سال 1390
 - تلاش در احداث شبکه های آبیاری و زهکشی و مشارکتهای مردمی
 در سال  1390
 - تقدیر درخصوص تعامل قوی با دانشگاه توسط معاون پژوهشی ، فناوری دانشگاه تبریز
 - تقدیر از عملکرد برجسته درکمیته تدوین برنامه پنجم توسعه
 کسب رتبه اول در زمینه افزایش راندمان بهره وری از شبکه های آبیاری و زهکشی و رتبه سوم در زمینه احداث و توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی در بین شرکتهای آب منطقه ای 1387
 کسب رتبه برتر استانی در مدیریت سبز1387
 

 


 


بازدید:3515
آخرین به روزرسانی: 1394/12/13

اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل

© تمامی حقوق این وب‌سایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقه‌ای آذربايجان‌شرقي است.  |  تولید و پشتیبانی: گروه دیبا