جمعه, 30 فروردین 1398

راهبرد مشارکت شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی

 

شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، در زمینه مدیریت عرضه و تقاضای آب، جهت مصارف شرب و بهداشت، صنعت و کشاورزی فعالیت می نماید. خدمت به مشتریان از طریق انجام مطالعات پایه و جامع منابع آب، ایجاد و توسعه تاسیسات و سازه های آبی و بهره برداری بهینه و حفاظت کمی و کیفی از منابع آب را با اهتمام به اصل توسعه پایدار و ملاحظات زیست محیطی، سر لوحه فعالیت های خود قرار داده ایم. ما با استفاده از تمامی امکانات، تجهیزات و کارکنانی خلاق و کارآمد خود را ملزم به پاسخگویی سریع و دقیق به مشتریان می دانیم.

ما کارکنان شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با اهتمام به ارزش های محوری ذیل در راستای تحقق ماموریت و حصول چشم اندازمان تلاش می کنیم.

- نظم، جدیت و حسن خلق

- توجه به سلامت اداری و اخلاقی

- کار گروهی، روز آمدی و نوآوری

- احساس مسئولیت و امانت داری

- جلب رضایت و اعتماد ارباب رجوع

- تلاش مؤثر در جهت حفظ محیط زیست و حفظ حقوق نسل ­های آینده

- توجه به مسئولیت­ های اجتماعی

- پاسخگویی شفاف و دقیق به ذینفعان

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی، شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی بر خود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان  را گردآوری و راهکارهای افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
 می توانید دیدگاه خود را از طریق پورتال شرکت و منوی تماس با ما، فرم ارتباط با شرکت و ارائه نظرات و پیشنهادات، به صورت الکترونیکی و یا به صورت حضوری در میز خدمت به این شرکت انتقال دهید و همواره مشتاق دیدگاهها و نظرات شما هستیم.
 همچنین در سامانه نظام پیشنهادات به آدرس http://suggests.azarwater.ir نیز پس از ثبت نام و انتخاب ذینفعان آب منطقه ای آذربایجان شرقی قادر به ارسال دیدگاههای خود به صورت ملی و استانی می باشید.

 

 


 

نگارنده:مهتاب تقی زادگان
بازدید:55
آخرین به روزرسانی: 1398/01/11