
به گزارش روابط عمومی آب منطقهای آذربایجان شرقی، اقدامات انجامشده از سوی واحد بازرسی و مدیریت عملکرد در زمینه ساماندهی فرآیند رسیدگی به شکایات مردمی، افزایش دقت و سرعت در پاسخگویی، تقویت نظارت مستمر بر عملکرد واحدها، شفافسازی فرآیندهای اداری و ارتقای شاخصهای سلامت اداری، منجر به بهبود اعتماد عمومی و ارتقای کارآمدی سازمانی شده است.
در این ارزیابی، نقش مؤثر واحد بازرسی و مدیریت عملکرد در پیشگیری از بروز تخلفات اداری، اصلاح فرآیندها و ارتقای بهرهوری سازمانی مورد تأکید قرار گرفت و تعامل سازنده با کارکنان و پاسخگویی منظم به مطالبات مردمی بهعنوان از جمله نقاط قوت عملکرد این واحد مطرح شد.
در پایان، بر ضرورت تداوم رویکردهای نظارتی، تقویت سازوکارهای ارزیابی عملکرد و حمایت مدیریت ارشد شرکت از برنامههای بازرسی و مدیریت عملکرد بهمنظور نهادینهسازی فرهنگ پاسخگویی و سلامت اداری در شرکت آب منطقهای آذربایجان شرقی تأکید شد.