کد سند |
|
نوع آگهی |
مناقصه یك مرحلهای |
واحد منتشر کننده |
|
موضوع |
واگذاری خدمات تنظیف و نگهداری |
تشریح |
الف ) مناقصه گزار : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی ب) موضوع مناقصه : شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در نظر دارد مناقصه واگذاری خدمات تنظیف و نگهداری و توسعه فضای سبز و باغبانی و تصدی آبدارخانه ها و خدمات سرایداری و نامه رسانی و امربری و خدمات اداری و پشتیبانی وخدمات توزیع آب و خدمات تاسیسات ساختمانی و مکانیکی و نگهداری خودرو مربوط به کلیه مناطق استان آذربایجان شرقی(حوزه ستادی تبریز و شهرستان های تابعه) به مدت یک سال از محل اعتبارات جاری طبق شرایط و احجام کار مندرج در اسناد مناقصه و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و با شماره مناقصه(شماره سیستمی) 2002001186000047 بصورت الکترونیکی برگزار نماید. ج) نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه 000/000/040/9 ریال می باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت،اصل آن نیز بصورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شکل های ذیل ارائه گردد. 1-رسید بانکی واریز نقدی به حساب IR 830100004001116206376803نزدبانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بنام تمرکزوجوه سپرده(بودجه عمومی). 2- ضمانت نامه بانکی (هر دو مورد به نام متقاضی و به نفع شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی باشد.) (به پیشنهادهای فاقد سپرده،سپرده های مخدوش ،سپرده های کمترازمیزان مقرر،چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.) دـ)محل،زمان و مهلت دریافت اسناد، محل تحویل و گشایش پیشنهادها: کلیه داوطلبین واجد شرایط شرکت در مناقصه که دارای شخصیت حقوقی بوده و موضوع فعالیت آنان بر اساس اساسنامه و آگهی روزنامه رسمی مرتبط با موضوع مناقصه می باشد باید در سامانه ستادایران ثبت نام نموده و گواهی امضای الکترونیکی (توکن) دریافت نمایند. ثبت نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ 000/000/2 ریال از طریق سامانه(واریز به حساب IR 440100004001116204020890) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستاد ایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند(زمان انتشار در سایت از تاریخ 06/08/1402 می باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستادایران درج شده است). ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است: 1- علاقمندان به شرکت در مناقصه می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند.(لیست دفاتر منتخب در سامانه ستادایران درج شده است).شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه: 41934 – 021 می باشد. 2- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه ، ثبت کلیه مدارک مربوط به پاکت الف ( تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و... از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد. 3- شرکت کنندگان درمناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب ( اسنادخواسته شده در شرایط مناقصه)پاکت ج (قیمت پیشنهادی) در سامانه ستادایران باید اصل پاکت الف( تضمین شرکت در مناقصه) را پس از مهر و امضا به صورت سربسته و لاک و مهر شده و به صورت فیزیکی تا ساعت 10 صبح روز یکشنبه تاریخ 28/08/1402 به نشانی تبریز - بلوار 29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی - دفتر حراست شرکت تحویل نمایند. 4- کلیه اسناد و مدارک شرکت کنندگان در مناقصه در ساعت 11 صبح روز یکشنبه تاریخ 28/08/1402 در اتاق کمیسیون مناقصه به نشانی تبریز- بلوار29 بهمن- شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی- ساختمان شماره 3 گشایش و رسیدگی خواهد شد. تلفن 33382437- 33382440 - 041 متن آگهی در سایت های www.azarwater.ir و http://iets.mporg.ir و www.setadiran.ir درج شده است. |
میزان برآورد هزینه |
|
تضمین مورد نیاز |
|
محل تامین اعتبار |
|
مدت زمان اجرا |
|
اعتبار پیشنهاد |
|
احتمال تمدید مهلت |
خیر |
محل اجرای پروژه |
|
تضمین نظارت |
|
محل بازگشایی |
|
بازگشایی پاکات |
|
بین المللی است |
خیر |
نام روزنامه |
آذربایجان |
هزینه دریافت اوراق |
2,000,000 ریال |
مهلت ارسال اسناد |
|
تاریخ انتشار در روزنامه |
|
تاریخ آغاز |
|
جلسه پرسش و پاسخ |
|
تاریخ تمدید دریافت/ خرید |
|
تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد |
|
اعلام نتیجه |