بیانیه توافق سطح خدمات استعلامات بین دستگاهی
- در تارنمای شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی خدمات استعلامات بین دستگاهی ارائه گردیده است. در این خصوص مشخصات دستگاههای اجرایی که در فرآیند استعلام دخیل هستند و مراحل اجرا و فرمها و متولیان استعلام معرفی شده اند.
در این خدمت، درخواست کتبی متقاضی و مکاتبات بین دستگاهی به انضمام مدارک مثبته پیش بینی شده در قوانین ، بخشنامه ها ، ضوابط و آیین نامه ها در سامانه پنجره واحد سرمایه گذاری و سامانه ساماب ثبت و استعلامات مورد درخواست انجام می شود.
- تارنمای شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
- در تارنمای شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی موارد زیر در دسترس عموم قرار گرفته است.
مسئولیت ارائه خدمت:
فراهم ساختن بستر لازم برای ارائه ، تضمین ، پایداری و رفع اشکالات اعلام شده در مورد خدمات ارائه شده به عهده گروه فن آوری اطلاعات می باشد. مسئولیت اجرای استعلامات بر عهده دفاتر حفاظت و بهره برداری از آبهای سطحی و زیر زمینی بوده و با همکاری میز خدمت انجام می شود.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.
مسئولیت کاربران:
بهره برداری و اعلام مشکلات استفاده از خدمت